söndag 16 september 2007

Mer brädor med text fast på ett annat vis....

Nu har kreativiteten slagit till (igen) så jag har tillbringat en liten smula tid ute i garaget, det har dånat och dammat om mej men efter en liten tid så kommer jag in igen, med ett leènde på läpparna och flera nya lampetter i min famn, är så lycklig så....

På den här lampetten står det ett Chokladrutekake recept. Fantastiskt goda kakor så där lagom sega. Nästan som godis.
Åter till lampetten, den är 42 hög och 16 bred är målad i vit färg och handskriven. Har slipat lite på textytan för att den ska se riktigt sliten ut. Värmeljuset ligger i en liten kakform.
240:- inkl frakt




Take the time to smell the roses...
Texten sitter på Uppe på vindens vägg i matrummet. Tycker att den är vacker.
Även denna lampett är 42 cm hög och 16 cm bred. Vitmålad med handskriven slipad text.
240:- inkl frakt




Den här texten fick jag utav Sara Uppe på vinden. Den är fin, gullig och sorglig på en och samma gång. "När jag var liten kunde jag trolla jag kunde göra underverk, läka sår och gå på vatten färdas obegränsat i tid och rum. Jag hade makt att förändra världen och skapa en ny. När jag var liten kunde jag trolla, det var innan jag lärde mej att jag inte kunde"
Visst är den fin?
42 cm hög 16 cm bred, vitmålad med handskriven text.
240:- inkl frakt

7 kommentarer:

Snäckornas sjö sa...

Men hallå, vad du är kreativ!!! Är mäkta imponerad! Jag är lite sugen på en bräda...måste kolla över ekonomin bara. Din sida är så inspirerande!

Kramar

Minna Mercke Schmidt sa...

Så fina!!! En sån där recept bräda vill jag har. Gör du beställningsjobb, med egen text menar jag?

n o r d i n g å r d e n sa...

Äntligen fann jag din blogg igen!! Himmel så mycket vackert du gör, vilken förmåga! Textar du så snyggt!? Kan man beställa vilken text man vill? Verkligen fina lampetter med text! Jag såg en sån, Tja, vilken blogg var det nu då, känner mej vimsig i dag men snygg var den, jag ska fundera ut var en sådan skulle passa hos mej och återkommer! Tack för titten! Mari. ( Du kan besvara på din egen sida, jag kikar in sen igen!)

Lönnergårds Anna sa...

Självklart kan man beställa med sin egen text!
Ha det gott!
Kram Anna

Anonym sa...

Superfina lampetter! Va duktig du är! Första gången jag såg en sån här hos Sara, uppe på vinden, trodde jag de var gjorda i keramik!..himla smart att göra såna i trä! :)

Mitt vita staket sa...

Hej...gud så fina skyltar...textar du allt själv...supersnyggt...
sån måste man ju nästan bara beställa....Kram Sussie

Tingeling sa...

Jag skulle vilja köpa en sån vit lampett (?) Hur gör jag då?
Vet inte vad jag vill ha för text men den om barn och trolla var fin /Ting...