fredag 7 september 2007

En liten titt in i TV rummet...





Jag får så mycket inspiration när jag tittar

på era bloggar så jag känner att jag

vill dela med mej en liten smula av mitt hem oxå.

Tanken var ju en butiksblogg...men jag tror

jag kör en liten mix. Detta är så roligt.










Lite ljus på ett brickbord.


Från TV soffan har vi denna fantastiska utsikt.



Mera gosaker. Kanske har ni förstått att jag är rätt svag för bakverk.
Tur att inte allt går att äta.






I en liten fågelbur i fönstret får en vit ros samsas med hjärtan på tråd.





När vi byggde till gav jag mej sjutton på att jag skulle ha mina galgar som gardinhållare.I övriga huset är det inte så högt mellan fönster och tak men här finns det utrymme.



Ett litet båtfönster med en söt prinsesskrone lukta från Margaretas i Hovmantorp. En underbar butik som har allt ALLT. Missa inte den. Tror att hon har en hemsida nu, ska kolla upp det.





Stora höga fönster. Ute i nocken sågade jag till ett lönnlöv och hängde upp vi heter ju Lönnergård. Fiffigt. Fast egentligen var det min man som sågade och satte upp det, jag bara ritade. Hm.

Utanför har vi byggt en liten mini altan så att man kan gå ut lufta sej
lite och kanske ta en drink sådär på fredagskvällen ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina bilder och vilken fin utsikt du har! Gillar verkligen galgen som gardinhållare! Brickan ser ut som min men jag har inga bordsben under! Trevlig helg! Kram :)

"M" sa...

Vilket underbart ställe. och vad vackert. utsikten är underbar.
Vad är det för hus ni har? Nybyggt
ser det ut som...
Mvh "M" hjärtan på tråd