torsdag 30 augusti 2007

Bara lite bilder. . .



Här har jag hängt en av mina brädor med texten "Amor vincit omnia" bredvid min brudklänning i sovrummet. Något fint att se innan jag sluter ögonen


(om nu inte min man är hemma)


. . . . . . . . . . . . . . .











Här är två små blommpinnar med texten: May our dreams be happy ones, and hopefully come true, but most of all, may oue dreams be filled with me and you. Och på den andra står det: Only in the heart does love grow true, this is where I´ll always hold you.


. . . . . . . . . . . . . . .








Denna vägvisare har jag i hallen. Bara att välja om man ska till busungarna


eller ta höger till gosakerna.

Den går att beställa med personliga vägvisare


. . . . . . . . . . . . . . .








Hela huset är belamrat med brälappar. Här har en hamnat mellan ljusen.



. . . . . . . . . . . . . . .

Inga kommentarer: