fredag 26 september 2008

Hej mina vänner. . .

och jodå visst finns jag.
Det är mycket jobb och familj just nu så tiden till inlägg blir mindre helt automatiskt. Jag är hemma sent på kvällarna och då går tiden åt till att mysa med barnen, titta över läxor och andra vardagliga saker.
Så, jag har beslutat mej för att ändra min blogg lite och  bara göra inlägg när jag känner för det och när tiden till det finns, men däremot så tittar jag in hos er varje vecka och hämtar inspiration. Så jag tänker bara ta en massa mys från er men kanske inte ge så mycket tillbaka. Hoppas att detta är ok för er.
Men när ni minst anar det så kan det komma ett inlägg eller två, jag vill bara inte gå runt och ha dåligt samvete för att jag inte gör några inlägg.

Hoppas att ni får en härlig hösthelg med orangeröda löv och sol från en blå himmel i helgen!

Ha det gott!
Kramar Anna

Inga kommentarer: