fredag 23 november 2007

En vecka har gått...

och nu är det dax för lottdragning här hemma. En liten procedur hade jag och 5-åriga Alfred här vid köksbordet när vi högtidligt ruskade runt lotterna i min rosa degbunke och Emil drog mej i mina joggingbyxor och tjatande sa-Ja me ja meee.

Bilderna kan vara något suddiga för här gick det undan må ja lova.


ser du ditt nummer?..

Väl ihopknycklade i bunken.

Nu håller vi andan....


Öppnar fort fort.
Ett litet tillägg till nummerordningen är att Sara Under vinden skrev en kommentar i början men där skrev hon bara några rader och ville inte vara med i utlottningen. (Hon har så många bräder sååå.) Men sen skrev hon en kommentar till lite senare och då tog jag faktiskt med henne. Bara så att du vet Sara. En annan sak är att så många anonyma har skrivit några rader. Vart håller ni hus annars?? Ni är så hjärtligt välkomna att skriva ändå, kanske tänker man att "men jag har ju inget att visa då kan jag ju inte skriva heller. " Kanske är det så. Men jag tror att vi alla tycker att det är lika roligt vare sej det står Lönnergårds anna sa eller anonym sa.
Nä nu behöver ni inte hålla andan längre....suck..

Nummer 39.
Och i min lista så blir det då en anonym KUL som heter "M som i Mica"
Mejla mej är du gullig!
Alla grattis kramar från mej! /Anna

Pst. ser ni att ju mer spännande det blir ju suddigare blev bilderna ;-)


Inga kommentarer: